Present köp

Står på listan. Min klass kompis fyller år..
Ska på stan med en annan klass kompis och köpa presenter.. :)

Kanske hittar nått till mig själv oxå,ha ha ha ... Har verkligen brist på tröjor..
Kanske ett nytt nagellack :)




Ska kolla på dom där skorna igen. :)



På Torsdag blir det Sushi,så jag längtar. Ska äta med min barndoms kompis,dom har aldrig ätit det,så det blir spännande. :)





På lördag,kanske det e party igen *Hoppas*.
Nu ska jag göra mig klar för stan.   (Mullen följer självklart med) ;)   Love it..


Puss och Kram!!



Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hoppas du hittar någon fin present( och även något till dig sälv) :D

2011-08-31 @ 11:52:00
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0