Fortfarande.

Vi är fortfarande sjuka :(
Jag jobbade Julafton, gick bra och timmarna bara flög iväg. Sen kom micke och hämtade mig och vi åkte till kalix, åt massa god mat och myste på.
Tomten var snäll och gav mig många fina julklappar,jag är super nöjd..
Juldagen var vi hos mickes mamma på frukost/lunch,mums..
Sen på kvällen kom hans bror med familj och åt middag, sen hade jag hemlängtan,så vi for hem till Luleå.
Det var otroligt skönt att få sova i min egen säng :)

Idag känns det som om nån satt ner ett rivjärn i min hals,gör otroligt ont..
Har bara druckigt massa te och vilat idag.
Handlat har vi gjort,det var ju Eko Deluxe i kylen,vi fick faktiskt gå över till grannen dagen före julafton och fråga om vi fick låna bröd,,ha ha ha ha...
Snart ska jag koka en kopp te och bara ligga under filten och mysa,kanske slår på Notting Hill,jag älskar den filmen,kan ju se den flera flera gånger..
Micke har köpte en högtalare,som han ska koppla in ikväll,så han har dragit ut tv:n och alla kablar,så jag kan inte se på nått just nu...
Nu blir det Mango Sorbe och lite te..
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Olivia är frisk men jag är fortfarande dålig. Tror tyvärr det kommer hänga i ett tag till då jag varit mycket sjuk denna graviditet :-(

2011-12-27 @ 07:13:42
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Åsa

nu har jag blivit sjuk.. :/ skönt att ni hade bra jul iaf.. kram

2011-12-27 @ 09:21:07
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0