Höften

Jag har ju haft problem med min höft länge och dom hittar inget,så jag bestämde mig för att gå till en Kiropraktor.
Så jag for dit i fredags. OMG säger jag bara... Så mkt smärta.. Han böjde,knäckte,dunkade,bände,ja allt. i mitt ben och min kropp..
Han hade en vibrator platta,som han for med på hela kroppen för att mjuka upp den,och han slog den i kroppen när han for omkring med den. (kände mig som en klubbad säl där jag låg),ha ha ha...
Sen skulle han hitta olika punkter,så han tryckte ALLT han hade på olika punkter.. När det gått en kvart,så frågade jag om det var klart snart.. ha ha ha ha ha...
Sen kom vi då till Akupunkturen med elstötar. När jag annars varit på sånt,har dom kännt försiktigt var man ska sätta dom,och sen försiktigt tryckt in dom. Men den där,han kastade pil med dom.. AJ,skrek jag...men han brydde sig inte.. ha ha ha  ha ha ha... (Ni kan ju tänka er hur det såg ut)  Han sa att han måste hitta roten till det onda.
Jag var där ca 1 timme,och det var den längsta timmen nånsinn... ha ha ha ha...


Men jag ska helt klart gå tillbaka,den kändes mkt bättre. Jag har nån ryggkota,som är sne,så han ska fixa till den oxå.

Men vilken upplevelse alltså,kommer jag aldrig att glömma..
Ha ha ha...

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-02-06 @ 18:10:21
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Åsa

haha va roligt o läsa de du skrivit.. de kanske kommer o hjälpa efter hans behandlingar :) hoppas de.. trots mycke smärta.. krama

2011-02-07 @ 09:01:14
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0