Jag visste inte.

Om jag skulle våga skriva vad som hände igår,men jag gör det..

Igår på kvällen,så kommer micke hem med en överrasknig till mig, (2 brukar med Honung),och jag blir så glad,att jag hoppar upp ur soffan och slår i min mitten tå i soffan på nått konstigt sätt.. Tänker inte mer på det,sen när vi ätit middag,så ska jag ställa mig upp och då gör det såå ont att jag typ faller ihop på golvet.. (Och det är ju lätt att ligga där med en 28 kg stövare på sig,som hoppar omkring och ska slicka överallt),men jag kommer mig upp.. Sätter mig i soffan och kollar tån den ser lite sne ut,ringer runt till alla vänner,och beklagar min klanthet..
Ringer därefter Jouren,hon tyckte om jag kunde stå ut med smärtan,att jag skulle ringa vårdcentralen i morgon,eftersom jag ändå bara får sitta där i flera flera timmar och vänta och sen åka till S-byn.
Så jag tar 2 Panodil och lägger mig,smärtan är OMG ont..

I morse så ska jag gå upp,går inte så bra.. Micke kör mig till doktorn,eftersom han ändå skulle ut med bilen i en jobb grej så passar det bra.. Väl där inne,så ser doktorn mina skor (Massa snören och höga stövlar),och säger: Du har ju fel skor på dig. Jag ser lite konstig ut och säger,det är dom enda vinterskorna jag äger. Han skrattar och säger: Det kommer ju ta evigheter att remma upp dom..
Jag skrattat och säger,jag köper aldrig skor utan dragkedja,om det är sååå här mkt snörning på dom...
Jaha,smart säger han..


Men åter till min tå jävel... Det är en FRAKTUR.. Ha ha ha.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Exakt samma månad för 1 år sen,bröt jag ju fotleden. ha ha ha..
Jag är sjukskriven till den 20 feb.

Gör sjukt ont alltså....



Så det var det...



Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja de ska vara du alltså :P

2011-02-10 @ 13:07:22
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Oj det lät inge vidare med bruten tå eller var det något i foten? :)

Ja prova såna du, jättegoda är de!

Det är bra med mig, själv? :)

2011-02-10 @ 14:17:21
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: anna

Hej på dig!



Du har frågat om mitt Louis Vuttion vätska, ja den är redan kvar. maila bara. mvh

2011-02-10 @ 14:46:41
URL: http://gostaf.blogg.se/
Postat av: Ida

Men härre gud stackare! Du får nog skaffa ett kroppsskydd så du inte har ihjäl dig!



Angående hårsnoddarna så tycker jag du ska skylla på Micke - då får han köpa nya!

2011-02-10 @ 21:01:02
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0