Sushi

Blir det ikväll,med M och K,ska bli super trevligt :)

Nu har jag lagat mat hela helgen,så vi har mat hela veckan,så skönt,att slippa laga mat på veckan.. :)
Har lagat: Gulasch,älgstek,pizza och köttfärssås..


Älskling for till jobbet en sväng. Och passar på att tina av bilen oxå.
Vilket snö oväder alltså..

Igår var vi på Bio,vi såg Meet the Parents: Little Fockers. Den var kul,fick skratta..
Men 1:an är ju helt klart bäst.




Melodifestivalen genrepet på torsdag var skoj. :)
Skoj att se hur det går till osv,det var ca 2000 pers där kanske..
Dom hade tävlingar och man fick lite gratis saker.
Dom hade en kaffe maskin,som man fick pröva kaffe i,och så kunde man skriva några rader,för att vinna en,så jag gjorde det,och la ifrån mig allt,och när vi ska gå in och sätta oss,så är biljetterna borta!
Jag har då glömmt dom på bordet.. Gaaaa....
Men som tur,var det nån som ställt upp dom på bordet,där jag lämnade dom,och jag fick tillbaka dom.. Puh...
*Glömsk eller vad*.
Vi var där från 19-22.. 
Swingfly tyckte jag var riktigt bra,och Danny.




Nu blir det nog att baka en plåt med Kladdmuffins :)



Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0