Lördag

Idag var det ju strålande SOL.  Var på en promenad.. :)



Jag har haft besök,av Å,så vi åt tacos,och BJ glass,och hon berättade om sin resa ,trevligt med sällskap.

Blir ensam i veckan,ingen älskling eller Akilles.
M ska till Österriket,och Akilles ska vara i Kalix..  

M diskade för nån dag sen,och då sa han (Jag var i ett annat rum),att gud vad mkt det var att diska idag. Jaha,ropade jag. Och när jag kom in i köket,var det 2 glas,1 tallrik och ett dl mått i diskstället...
Ha ha ha ha,jätte mkt disk.. ha ha ha ha... Typsikt...


Ska på stan i morgon,träffa en kompis,och ta en fika. 
Måste kolla på nå tröjor.. Har dåligt med vanliga tröjor.


Jag funderar på att ta bort allt hår under armarna,med Laser.. Nån som gjort det?????




Jag är riktigt shopping sugen,ha ha ha ha .. (Ovanligt va?)
Måste köpa en ny väska,blir galen när den glider ner för axlen hela tiden.




Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0