Effektiv

Har jag varit på morgonen.
Direkt när jag vaknade så tog jag bort sängkläderna ,så ska bädda rent sen, dom hänger ute på vädring nu.
Sen dammsög jag skafferiet och plockade i ordning där inne.
Sen dammsög jag lägenheten och tänkte skura,men hittar inte moppen,har ett svagt minne att vi kastat den,för den gick sönder.. Hm..
Vilket oväder det var igår, det ska tydligen komma mer regn i kväll.
I natt halv 1 ringde älskling och sa att han är på väg hem, (till kalix), kl 4,45 fick jag ett sms,att han var i kalix.
(Han har varit och fiskat)
Så idag kommer han hem till stan. Åh,vad jag längtar efter honom,och Akilles. :)
Känner mig tung i huvudet,så är säkert nå åska i luften :(





Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0