Hemma.

Kommit hem till Luleå nu. Har varit i kalix 1 vecka.
Har fiskat, solat,badat och hälsa på lite folk.
Mkt trevligt. Är så skönt att komma bort och byta miljö och träffa familj och vänner.


Idag bestämde vi oss tidigt i morse att vi skulle fara ut och fiska, så sagt och gjort,vi sätter oss i båten och åker iväg, då efter typ 15 min börjar det hagla och det blir alldels svart på himlen. Men varsin liten aborre hann vi få,men dom fick åka i älven igen.  :)
Sen for vi hem och åt lunch och jag tog bussen till Luleå och älskling fortsatte till byn med Akilles.


I morgon Onsdag blir det att gå på färjan med tjejerna,ska bli jätte kul.
(Dock den eviga frågan,vad jag man ha på sig)
Älskling är kvar i byn och håller på med ved och lite annat.

Akilles är sååå go. Han kommer varje morgon och ska kramas.



Nu ska jag packa upp väskan och sen se lite tv.
Sen lägga mig i sängen och läsa lite.





Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0