Söndag!

Ja,då var det söndag igen,vad veckorna går fort.
Jag är ju sommarledig nu,känns grymt skönt.
Jobba och ibland bara slappa och inte stressa,göra det som faller en in..
Hade inte så mkt att skriva,ha ha ha..
Jag hade velat möblera om,men det är svårt i våran lägenhet.
Men kanske vi kan komma på nått nytt att göra.
Jag vill så gärna ha ett stort hus,eller ett hus med öppen planlösning, och min vita flygel (Som jag drömmer att jag ska få en vacker dag), i ett stort rum,men ett fönster ut mot vattnet.
Och en stor stor garderob,så jag slipper denna jävla röra som jag har nu..
Hatar att vika in kläder,det blir ändå bara en stor röra där inne sen..
Jag har köpt leggings från HM,men dom håller inte alls.. går sönder i grenen hela tiden.
Dålig kvalite eller vad??!
Nä,ska väl ta tag i garderoben nu..

Puss och Kram!











Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0