Ensam

Igen.
Igår kväll kom ju älskling hem från jobbresan och idag har ju jag varit i skolan och han på jobbet. Nu kom han hem och packade och körde mig till Coop,och sen åkte han igen (Till stugan),och kommer hem på Måndag kväll.
Åh,vad jag saknar honom.
Det är så kul i klassen, för en del har sett bilder på Akilles. Både i mobilen och på bilder hemma hos oss.
Och varje gång någon har varit här från klassen har inte Akilles varit hemma. Så nu frågar dom om han verkligen finns. Ha Ha Ha.. Finns bara bilder,men ingen hund, Ha ha ha.
Så nu frågade senast idag,en tjej,en annan klasskompis,som varit här mkt, om hon hade sett Akilles nån gång.
Ha ha ha...
Nu blir det middag med grannen. Och sen slö titta tv,har en del inspelat oxå.  :)




Det är jobb och plugg i massor för mig nu ,dom närmaste dagarna.
På Tisdag ska vi äta Sushi. MUMS,längtar redan.
Nä,nu ska jag duka och fixa lite innan grannen kommer.
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0