Midsommar.

Hoppas alla hade en bra Midsommar?
Min var super bra. Var i svärfars stuga,vi var 14 st.
Åt massa gott och pratade och några vinglas blev det oxå.
Vädret var toppen,kom en regn skur då och då,men det gick ju över så fort.
Det var toppen.  :)
Akilles fick vara ute i massor, blev myggbiten ,men det gick bra :)
Vi åkte vidare till byn på lördag eftermiddag,åt middag med min släkt och och fikade senare på kvällen.
Sen åkte vi hem på söndag efter lunch och jag for till jobbet och micke for och tvättade bilen.
Så nu skiner den. :)
Idag tar vi det lugnt.
Ska handla ikväll och måste tvätta oxå.
Men får se om det finns någon tvätt tid..
Nu ska jag spola upp lite kallt vatten och sätta mig ute.
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0