Osmidig nått så in i helvete

Nu när jag kom hem från jobbet,var jag helt slut. Mina fötter värker och huvudet pulserar. Jag visste ju att Micke var ute med kunder,så han skulle komma hem sent. (så jag gick och la mig direkt) Men då ringer han först från cykel ,på väg hem,jag försöker avsluta fort och återgå till min sömn. Då kommer han in genom dörren ,börjar prata med akilles (högt), ska göra sig en macka. Klä av sig. Sen öppnar han dörren till sovrummet och inte försöker han ens trycka ner handtaget försiktigt,utan sliter upp dörren ,sätter sig vid sängen och jo börjar äta nötter ,ur en riktig prassel påse... Då erkänner jag. Jag exploderade. Man måste ju ändå fan kunna gå in i ett rum där en annan människa ligger och sover och kunna visa respekt och smyga,lägga sig och somna.. Eller???????????? Jag blev såå arg!! Det är inte första gången heller . God natt!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0