Sängen!

Har lagt mig i sängen och ska sova snart.
Har huvudvärk och känner mig lätt illamående.
Är nog bara trött.
Idag har jag jobbat,tiden gick fort.
Sen åkte vi med några vänner och hälsade på C och hennes familj.
Har ju inte sett dom på 3-4 månader,så det var verkligen på tiden.. ;)
Nu har vi kollat lite på hemnet och ska strax sova.
I morgon är det körskolan och sen hem och plugga.
(kanske hinner plugga på morgonen),men jag tänkte faktiskt ta sov morgon i morgon. :)


Igår bokade vi Flyg,hotell och tåg biljetter till Uppsala. :) (Åker till Sthlm först,och sen tåg till Uppsala)
Ska på bröllop,i slutet av aug,så det blir det super spännande,och roligt.
Mysigt att bo på hotell.
Vi har ju student rabatt oxå,så det blev ett bra pris för allt.. Me like. :)



Nu ska jag stänga ner och sova.
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

oj va du pluggar hårt o länge.. glöm inte bort o sova :)

fick du biljetter ti medlemskvällen? jag fick... ska du gå?

2011-06-13 @ 08:45:10
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Victoria!

Vad roligt att fara till Stockholm/Uppsala - var i stockholm nyss jag :).

Och vad roligt med bröllop :D

2011-06-13 @ 21:36:02
URL: http://viicko.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0