Fredag

Skönt med fredag,men det innebär inte att jag kan ligga på latsidan för det... Måste plugga i helgen..
Men vi ska göra lite roliga saker i helgen,så det blir en blandning av allt...
Ska pimpla,och grilla i morgon,om vädret tillåter.. Söndag blir samma..
Söndag kväll,tänkte vi bjuda dom från Mexico på middag hos oss,så det blir trevligt... Får se vad vi bjuder på,men gissar att det blir älg...   Och lördag blir det ju Mello oxå..



Min tand är inte bra alltså,men får väl snällt vänta tills dom hör av sig från Sunderbyn.
Det gör ont,och jag biter i huden hela tiden.. :(

Igår lyckades jag spilla ut vatten på mig själv 3 gånger... Ha ha ha...
Tappade massa saker,osv... Mitt humör var inte det bästa...












Puss och Kram!






Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0