Tjhoooo.... Mums...




När vi pimplade i söndags,så sa jag till micke att den som får första fisken,vinner nått..
(Jag hade sagt att jag vill ha BJ glass),för det är min verkliga favvo glass inom glassvärlden..


Så sagt och gjort,vi satt där,och ingen fisk nappar.. timmarna går och går.. Men så när vi ska plocka ihop,då rycker det i fiskelinan,och en fin Aborre sitter fast där,på MIN LINA.... :)

Tjoho.....



Så igår,for älskling iväg och köpte BJ glass,men det jag inte visste var att han skulle komma hem med 2
:)

Så nu har jag: New York Super Fudge Chunk,och Strawberry Cheesecake i min frys :)
Blir perfekt till DH som startar den 15: mars. :)


Så tack,underbaraste älskling.. Du är för go..




Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0