Tonfisk sallad

Blir det idag till middag.. Längesen vi gjorde det..

Våra gäster gillade maten,dom är från Mexico,så dom hade inte ätit älg,så det var roligt.. :)

Idag har jag varit på jobb intervju som personlig ass,inför sommaren,och lite extra,så får se om det blir nått med det..

Jag har sjukt ont i käften fortfarande..känns hel skumt där inne.



Vill köpa kläder,men jag spar mig tills vi åker till Sthlm.

Men oj,det har jag glömt att berätta eller?
Jag fick ett mail av älskling (Tidigare) där det stod att det var bokat en helg i Stockholm,så den 1 april åker vi..
Weeiee,vad jag längtar.. Ska i alla fall köpa te på NK. Tycker dom har bra te där. ..





Nu måste jag återgå till böckerna..





Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jag hade velat se 'disney on ice' för den verkar så fin :) ja de kan jag tänka mej att den var. lejonkungen är så fin :) har du bilder därifrån?

kram

2011-03-15 @ 11:46:32
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0