Fortsättning

På pluggande.. Ska läsa 3 kapitell.. Sen grupparbete i morgon efter lektionen.

Ligger bra till i mina uppgifter,men fattas annat,pluggar ju dag och natt.  ;)
Ska dock skriva en Fall rapport,gruvar mig.. Har inte börjat.



Skickade sms igår med en god vän.. Hon sa att jag är mkt lyckligare och gladare nu. (Hon känner mig bäst att av alla,går inte att dölja nått för henne) Men därför hon är min bästa vän oxå,behöver inte dölja nått heller... :)

Och mitt liv vände verkligen från 10-180 på några dagar.
Nu vill jag inte som förr ligga i soffan hela dagarna och vissa dagar inte ens orka klä på mig,eller borsta håret,och se dåliga såpor hela dagarna...  Nu kliver jag upp tidigt, pluggar,går i skolan,jobbar och pluggar extra efter skolan och på helgerna. Fokuserar på det som är roligt och positivt. När man är hemma mkt,så hinner man fundera så jävla mkt på livet,och vad som ska hända och oroa sig för det ena och det tredje... 
Och inte tala om sömnen,Underbart att få sova.

Det är viktigt att få känna sig behövd och viktig.






Puss och Kram!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej "lillgumma"!

Ja, så är det. Man måste få andra impulser. Att ägna sig åt navelskådning gör ingen lycklig. Så bra att du mår bra och att det går bra för dig. Enda nackdelen är jag inte får se eller höra så mycket från dig. Men till helgen blir det väl hoppas jag. Ha det så gott! P & K

2011-05-12 @ 10:32:07
Postat av: Åsa

du har rätt det är viktigt.. så bra att du får göra något du tycker om :)

först idag ser ja din kommentar i min blogg.. som du skrev 11 maj.. konstigt..

nyfiken på vad det är för överraskning :)

krama

2011-05-13 @ 09:46:09
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0