Sängen!

Jag älskar våran säng,den är såå skön..
Kan ligga i den hela dagen,ha ha ha..
I morgon ska vi ju ut,men nu har jag fått hostan från Helvete.. Blodsmak i munnen,känns som om lungorna ska hoppa ur, ont i varje muskel i kroppen,gjorde ont bara jag satte täcket på mig nu..   :(
Och vi som ska ut i morgon. ??
Hoppas jag får vara host fri i natt.. Jobbigt om man ska ligga och hosta hela natten.
Älskling jobbar ju natt,så jag stör inte honom i alla fall.  (Kanske grannarna)
Var på stan idag,hittade den jätte snygg tunika på H&M,men det var ett hål i den. Och ska man köpa kläder,ska dom fan vara hela tycker jag!
Hon erbjöd sig att minska priset,men nej tack..
Jag har mkt nu i veckan,,jobb (Hoppas jag e frisk),skola, övning med sjöräddningen, körskolan,plugga.. Ja,tror jag fick med allt...
Måste gå på Stadium och kolla in nån badkläder.
Får mkt kommentarer om mina rosa sneakers, det är roligt..  :)
*Host,host,host*   ;(


Nä,ska stänga ner och sova nu..
Trevlig helg.
Puss och Kram!




Kommentarer
Postat av: Ida

vad för rosa sneakers? Bild tack!

2011-05-21 @ 11:46:06
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0