Väska

Jag har suttit i 3 timmar nu och kollat på väskor och hur mkt jag än tittar på andra väskor, dras mina ögon till denna bruna Alexa Mulberry väskan.  Micke tyckte jag skulle kolla på Tradera. Vad tror ni?
Älskling ligger och sover här brevid mig i soffan och jag ligger och surfar i soffan.
Har dammsugit,blir TOKIG på allt hundhår...  (Det är mer än vanligt nu)
Vill att klockan ska bli 21,så jag får se D.H
Min höft är helt väck. Kan knappt sitta,stå eller ligga.. Vad är detta????
Ska surfa vidare nu,och sen koka mig en kopp te.

Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Annkatrine

Hej! Ja det är nog bara att slå till. du kommer ju att ha den för resten av livet och om su skulle tröttna efter säg 2 år, kan jag ta över den.

2011-05-18 @ 07:51:31
Postat av: Anonym

Hej! Ja det är nog bara att slå till. Du kommer ju att ha den för resten av livet och om du skulle tröttna efter säg 2 år, kan jag ta över den:-))

2011-05-18 @ 07:52:08
Postat av: Ida

Jag tycker absolut inte tradera. Möjligtvis om den är begagnad och använd. Men det är ju ingen som säljer en ny oanvänd väska som kostar 10 pix för typ tvåtusen! Hoppas du hittar nått bra snart :-) Det är ljuuuvligt att ha en fin väska :-)

2011-05-18 @ 11:13:37
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0