Hopplös sms:are.

Det är jag det. Ha ha ha ha...
Jag fullkomligt älskar sms... Rekordet är nog 60 sms på 1 dag.. ha ha ha..
Jag är "känd" för mina sms, för mina vänner dom vet har jag skickat 1,så vet dom att dom ska vänta en stund,för dom vet att det kommer minst 5 till,efter varandra. Hi hi hi..
En del ,vet ja har ljudlöst,för dom vet att jag skickar så mkt sms.. ha ha ha..
Jag är galet snabb på mobilen,när det gäller att skriva.
Behöver inte ens se på tangentbordet,kan göra annat medans jag skriver..

(Så då vet ni det) ;)



I morgon är det att packa det sista, smink osv.
Nu har jag lagt mig,har satt ett lager Vaselin på läpparna klart..
Blir att lyssna på karlavagn och sova snart.
Inge resfeber än.. Kanske kommer i morgon!

Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tar priset i mest sms.

2011-11-23 @ 10:05:05

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0