Vill

Bara åka NU..
Har inte packat en pinal än,det gör jag på måndag eller tisdag ;)
Idag har jag fixat lite med skolan och tvättat det lilla vi hade i tvättkorgen. :)



Blev ingen träning idag,hela dagen har bara försvunnit. Nu ska jag väl fixa nå middag,fast känner mig inte så hungrig.
Såg mig i spegeln tidigare,och blev lite rädd, ser helt blek och insjunken ut i ansiktet..
Behöver verkligen sol och värme och slippa tänka på allt som får min rynkor att bli tydligare..
Var lite sugen att göra nagelförstärkning,har ju redan långa naglar, så om man gör förstärkning på dom bara,kanske finns nån som gör det i Mexico. :)
Nä,ska väl se till Hararna som ligger i grytan.. Luktar gott..
Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0