1 Oktober

OMG,vad tiden går fort. Kändes nyss som aug.
Vaknade nyss,var skönt att sova lite längre.  Var jätte trött igår,somnade med datorn på igår, men jag vaknade i natt,så jag slog av den då.
Har sovit på fel kudde i natt,så får se hur nacken är idag..
Idag ska jag PLUGGA.. Har ju avslutat Etiken då igår,men nu är det 2 kurser kvar..
V 42 går vi på praktik,så hade velat ha klar 1 kurs till dess,så har jag bara den sista att fokusera på då,sista tiden. Men får se hur det går med min plan..
Jag pluggar ju sten hårt,varje dag,så igentligen borde det inte vara nått problem..  :)
Upptäckte nu att jag målade bara en hand igår med nya nagellacket,så får måla den andra idag,ha ha ha.
Undra om älskling for på älg eller harjakt.  Jag gissar på Harjakt.. ;)
Igår åt vi hare,vart jätte mört och gott..
Nu Power Walk och sen frukost (Havregrynsgröt och Finncrisp) Och kanske en kopp te.
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: jo men funkar blogg.se-appen på de telefonerna med? :o trodde den bara fanns til Iphone, men jag är inte så insatt, haha

2011-10-01 @ 14:50:12
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0