Besviken...

När jag kommer till Sunderbyn och har röngtat käften,så får jag äntligen efter 1 timme träffa tandläkarn och då säger han: Detta är bara en kontroll, så boka in ett nytt besök om DU vill, så drar vi ut tanden sen...
WHAT???
Jag var ju redo då,just då att lägga mig på operations bordet och få det gjort...
Så nu måste jag vänta till dec och är 800 spänn fattigare... Detta är inte OK... :(

Jag åkte hem och la mig på soffan och halv sov resten av dagen.
Sen åkte vi till stan en snabbis och kollade på en jacka till Micke,men den var inte så snygg som jag trodde.
Sen hem och äta och tvätta..
Nu har vi lagt oss och ska sova.
PROV i morgon i skolan på morgonen och sen praktik ,så det blir en lång dag, 8-21.30..
Tränings värken var ju inte alls farlig.. :)
Torsdag kör vi igen... :)






Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

meh hade dem inte sagt nåt?? konstigt..

lycka till idag..

2011-10-19 @ 09:10:56
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Ida

Ojdå vad dåligt! Du som var beredd o allt. Hoppas provet o praktiken gick bra! :-)

2011-10-19 @ 18:35:55
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0