BodyPump.

Kör vi idag, kl 17... Längtar redan.. Ska nog utmana mig själv lite mer idag. ;)
Måste köpa nya tränings skor,eller köpa,har inga.. Inga som är värt att nämna i alla fall.. Ha ha ha.
Idag är det ju då Fredag.. Sista praktik dagen,och det innebär att idag,efter kl 12,får jag äntligen måla naglarna..
Så jag har längtat.. Jag har ju alltid,alltid målade naglar.. Känns väldigt naket utan.
Så det är det första jag ska göra när jag kommer hem efter lunch.  :)
Nu fortsätta äta,och sen gå till bussen..



Förresten 5 kg ner :)



Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är! 5 kg är verkligen bra jobbat!! :-)

2011-10-28 @ 09:07:24
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: veronica

Bra jobbat på passet idag!!

5kg WOW!!!

2011-10-28 @ 19:01:54

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0