Fy fan..

Vad bra jag är... Eller vi är...
Vilket team jag och V är alltså...
Vi var på Info träff ,sen visade V runt mig,och sen tränade vi.. :)
Kändes riktigt riktigt bra..
Jag har ju promenerat och joggat nu lite i nån vecka,så jag var inte så kass..
Ha ha ha ha...
Ska träna på Torsdag igen.. :) Efter jobbet...


Nu kör vi.. Mitt nya liv..



Nu blir det kokt ägg och en flaska vatten...
Gick bra att cykla hem,men det kändes i benen,efter passet..
Men det går så bra att cykla,men lite läskigt när man är lite mörkrädd,men jag lyssnar på musik,så hör jag inga konstiga ljud och sen cyklar jag fortare när jag har musik. ;)


Nu ägget och vattnet..





Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0