Segt

Blogg appen är seg,detta inlägg som just kom in om palt hos pappa,det skrev jag i söndags.. :(


Måndag,firade min bror som var här på besök,och som fyllde år,lagade hare och drack vin till. Mkt trevligt..


Tisdag idag,varit på körskolan,sen jobbat,fick hämtning,tack Micke.. :)

Nu ligger jag i sängen och spelar wordfeud som alla andra i världen typ. Ha ha ha.. Tänk att hela nätet hade kraschat för att alla spelar detta spel.. Ha ha ha..

I morgon skola,hela dagen!!




Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: Victoria!

Vad heter du på wordfeud?

Jag heter: victoria (vickan)

Lägg till mig ;D!

2011-10-12 @ 15:45:11
URL: http://viicko.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0