Träning

I morgon efter praktiken kör vi igen, med min bästa tränings kompis..
Vi peppar varandra och det e helt otroligt hur motiverad jag är.. Detta är inte likt mig..
Det går inte att beskriva med ord,hur mkt denna underbara V har gjort för mig..
(inte bara med träningen nu,även annars under dessa år vi har kännt varandra.. Så glad att vi har varandra..)
Det är helt galet underbart att vara på "banan" igen...
Men nu känner jag att jag lever igen.. :)

Nu packa väskan och sen sängen.

Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

2011-10-23 @ 13:25:11
Postat av: Anonym

Älskade vän, du är min stjärna i mörkret. Det är så kul att vi hittat en gemensam hobby.

2011-10-23 @ 13:26:54

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0