Var rent

Ut sagt jävligt otaggad att jobba idag.. Men det går bra ,när jag väl kommit dit.. :)

3 timmar fick jag sova i natt.




Helgen består av massor av PLUGG... Måste ta tag i det där nu,har kommit av mig lite..
Nu har jag ätit lite och ska snart göra mig klar för jobbet,och sen kommer Micke och hämtar mig,så åker vi och handlar.  :)
Det börjar bli lite tomt i kylen.
Köpte på Kvantum: Hjortstek,som pålägg.. Super gott.. Det godaste jag ätit på länge..
Ska jag köpa idag oxå :)






Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det gick bra att jobba!

2011-10-07 @ 19:25:28
URL: http://www.sweeti.se
Postat av: Victoria!

Vi har typ också köpt hjortstek (pålägg) på kvantum, hihi :D!

När jag öpnnade kylen.

- Vad är det här?

Vet nu att du har skrivit att det är gott, så ska ta mig en skiva imorgon.

Kram :) !

2011-10-07 @ 22:41:16
URL: http://viicko.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0