Fredags mys

Med mig själv.. ha ha ha..
Jag är ju ensam.. Micke jagar ju i byn..
Han ringde tidigare,och sa att han hade dåligt samvete,för att vi ses så lite nu förtiden.
Min underbara älskling,så gulligt..




Har bytt sängkläder nyss,det är såå härligt att lägga sig i nybäddad säng. :)
Känner mig rätt trött,så ska snart gå och lägga mig och lyssna på Karlavagn.
Kunde inte sova i natt,så somnade 3 och sen upp kl 6 i morse,så är rätt mör i kropp och knopp nu ikväll.
Blir skönt att lägga sig i bingen.. ;)
Nu väntar bingen..
I morgon är det party med tjejerna. Ska bli trevligt,middag och lite vin och sen utgång.
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: cornelia

vilken fin blogg du har :)

2011-09-03 @ 00:08:51
URL: http://corneliaoster.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Va?? Hade de sill på sushin? :S Låter inge vidare även om jag gillar sill, det passar ju verkligen inte.

Det går bara bra på jobbet, är behovsanställd igen nu när sommarschemat är slut :) Hur går det för dig?

kram

2011-09-03 @ 09:40:26
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0