Min

Mage e fortfarande krånglig ,inte sååå mkt smärta,men allmänt jobbig ,kräks upp allt det jag äter. :(
(nej jag e inte gravid)
Känner mig inte såå hungrig fast det kurrar i magen..
Jag häller i mig mängder med vatten...

Jag åkte på jobb i helgen, 9 timmars pass...


Hade tänkt åka till stan idag och fixa ett ärende,men vete fan om jag orkar.. Kändes otroligt jobbigt...

Mitt nya jobb schema börjar på måndag,ska bli kul...
Mkt jobb framöver. :)

Måste ut med akilles nu,han har varit otroligt snäll senaste dagarna,iofs han brukar vara snäll,men har varit extra snäll nu,när jag inte är så pigg.. Han kommer och lägger huvudet i knäet på mig och kramar mig. Eller en tass i handen.. Som att vi håller handen..
Ha ha ha ...


Nu ut ,sen får jag väl se vad jag orkar ...



Puss och Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0