Mkt

Är mkt seg idag,ha ha .. Ska bege mig till tvättstugan tänkte jag,men det har hittills tagit mig 5 timmar,och jag har fortfarande inte gått ner.. så kanske tar det i morgon.. ha ha ha...
Måste skriva handlingslista, så jag kan bunkra upp med mat,innan Micke åker till fjällen 1 vecka...
Akilles och jag ska bara njuta av dagarna och göra det som faller oss in..  :)
Han gillar ju att sova,så det blir mkt softa osv...
Vädret idag är ju kanon,så vi (jag och Akilles),har suttit ute en stund och sen har vi ätit lunch med älskling och så kom en kompis till oss förbi snabbt på en kaffe.
Nu sitter jag och funderar ut vad jag ska handla...
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0