Försöker

Sova,men det går inte så bra!!

Längtar tillbaka till Mexico ,sol,värme och inga dagliga rutiner..
Suger när man börjar flagna och man är vinter-blek igen..
Vart tog solränderna vägen? Peelade jag bort dom i duschen eller!!

Har aldrig i hela mitt liv sovit sååå bra,som jag gjorde då,trots en hård madrass... Ha ha ha!!

Känner mig inte 100 i kroppen än,snorar och huvudvärk,täppt i näsan!
Fast är jag någonsin 100??


Köpte en röd läpp penna idag.
Måste däremot köpa en ny kalender, så jag kan skriva in alla jävla viktiga möten jag ska på 2012.. Alltså möte med mig själv och på sin höjd skriva in att jag ska ta upp ett samtal med buss chauffören,om varför dom kör sååå fort på vintern.. Så det kan jag skriva in i min nya kalender ...

Kanske bokar in en jakt dag i kalendern,bara för att fylla ut den liiiiite..



Känns som om jag är bitter på livet just nu,kanske jag är men det måste man väl få vara ibland...



Puss och Kram!!!



Kommentarer
Postat av: Ida

Man är lite less på alla måsten i livet ibland. Jag fick värsta vinterdepressionen när vi kom hem från Thailand. Mådde fruktansvärt dåligt där ett tag. Nu känns det lite bättre men då har jag lite snart-börja-jobba-ångest istället :-0

2012-01-03 @ 10:44:54
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0