illamående.

Jag mår jätte illa...   :(
Har gråtit en skvätt,kanske blir bättre efter det.. Ha ha ha...
Första dagen var jätte bra... Är på en vårdcentral, har en jätte bra handledare och alla är så glada och trevliga.
Har fått stå i receptionen idag och tagit emot patienter osv.. Mkt att lära sig och komma ihåg..
Ska även få vara på labb och på mvc. *spännande*.


Jag behöver verkligen åka bort nu känner jag.. (Ja,jag vet att jag varit borta i 2 veckor),men nu behöver jag detta.
Efter skolan är klar,ska jag se om jag kan åka nånstanns...
Sa idag till Micke att jag hade velat stänga in mig i en 1:a ,tills allt e klart och bara bli lämnade ifred..
Han svarade: Bra ide.  Ha ha ha...
Jag lyckas inte finna nån bra balans mellan allt... Det stör mig som fan...
Ska ta mig en skopa glass...
Puss och Kram!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig! Inte kul att må illa :-(

2012-01-24 @ 21:21:03
URL: http://Www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0