Livrädd

Jag är fullkomligt livrädd att jag ska halka när jag är ute...  :(
Kanske får investera i broddar,på Apoteket,men det känns inte heller riktigt bra...Hm...
Underbara älskling kom och hämtade mig på jobbet,sen hade han gjort mat och diskat ,och ja allt..
UNDERBARA MAN...
Nu ligger M och läser och jag kollar på internet och spelar lite wf och bloggar..
I morgon ska jag jobba,så det blir inte så mkt mer...
Ringde idag,förresten till csn,och kollade om jag behövde skicka in en ny studieansökan,för sista kursen
(Som börjar nu den 13:e),och JA,det behövde jag.. Och det har jag trott att jag inte behövde nu i ca 3 månader
*Tur att jag ringde*,så nu sa en väldigt otrevlig kille i telefonen: Du måste skicka in en ny ansökan och sen tar det ca 3-4 veckor att behandla det,från att vi mottagit det,LILLA VÄN...

Jag sa: Men hur i H-vete kan det ta så länge,att skriva på ett papper och sätta en stämpel med OK....
Sen la jag på... Hoppas dom mottager min försäkran och att jag beviljas,trots mitt dåliga humör...
Ja,jag vet att jag klantade mig,som inte kollade upp det tidigare,men man behöver ändå inte vara otrevlig i telefon...
Men jag skrev ut ansökan,och postade den idag.
Nu ska jag läsa,och sen sova.
Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0