Skratta

Det är det bästa som finns... Att få skratta ibland tills tårarna rinner och man knappt kan andas..
Jag skrattar väldigt väldigt ofta... Ibland vid rätt tillfälle och ibland vid helt fel..
Oftast vid rätt tillfälle.. Men ibland vid helt fel tillfälle...
Ibland kan man ju bara inte hålla sig för skratt,och man önskar att nån kunde ta en häftapparat och häfta igen läpparna,för det går bara inte att hålla sig...
Hade ett sånt tillfälle i klassrummet 1 gång, jag och en annan tjej,satt brevid varandra och det gick bara inte att sluta...  (Läraren,hade öppet gylfen) ,och vi såg det båda,och kollade på varandra och då var det kört..
Vi kunde inte se på varandra och tårarna bara rann och tillslut fick jag flytta på mig till en annan bänk,för det gick inte att sluta...  Ha ha ha...
Jag ska nu klä på mig och gå på en promenad,sen återgå till läxorna.  :)

Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0