Soff-häng

Ligger i soffan,ensam... ;(
Akilles på golvet...
Micke är på affärs middag med en kund,sa han efter jag stått och gjort älg stek..
Fick äta ensam framför tv;n...
Akilles satt och dreglade brevid,men ändå....
Idag är en sån dag,när jag kännt mig väldigt väldigt ensam..
Har varit hemma från praktiken,mått illa osv... 2 dagars illamående...
I morgon ska jag dit,så det ser jag framemot...
Jag har en klump i halsen,vet inte riktigt vad det beror på,kanske all oro inför läxor osv...
När skolan är klar,ska jag fira... 5 veckor kvar...



Undra om mina grannar är less på att jag spelat musik nu konstant i några timmar..
Jag verkligen älskar musik...
Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0