Än värre,än den andra.

Ja kl 6:30 på morgonen börjar Micke sjunga på nån as dålig sång...
Han sjunger i köket..

Akilles har fått ett mjukisdjur,en hund valp,och han blir galen om han inte får den,så han har sprungit omkring här och letat den,vilket innebär att han springer in i sovrums dörren typ 6 gånger..dunk dunk låter det...

Micke försöker få han på andra tankar genom att självklart sjunga högre och måste givetvis komma hit i sovrummet och visa att jag ligger här och sover ,så hunden inte tror han e ensam hemma...


Jag säger lugnt och sansat: Att jag kommer att åka på spa ensam snart,för jag måste få sova....
(annars brukar jag brusa upp lätt),men jag höll mig!

Micke säger: Jag och akilles följer oxå med...
Ha ha ha ha...



Jag tänker: please kill me....


Ja så är det på morgonen här...
Ha ha ha ha!!


God morgon !!




Puss och Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0