Idag

Har humöret varit upp och ner. Känns som att allt gått fel,fast det har ju bara varit små saker. Tappade ex en matlåda i diskvattnet så det skvätte massa vatten på mig,då var det kört.. Jag skyller på hormonerna..

Nu ikväll har jag bäddat klart bebis sängen :-)
Sen såg vi klart Wallander som vi började se igår. Micke fick dock helt plötsligt sendrag i vaden,så han höll på att välta tv-bordet och hunden flög upp från golvet och jag blev så rädd så jag trodde vattnet gick,ha ha ha ...
Men nu ligger vi i sängen,( la oss kl 21).

Micke läser och jag ligger och drömmer om en smörgås ,ha ha ha!!


I morgon måste jag ta tag i tvätten.
:(


Puss och Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0