Nu

Regnar det igen,efter att ha varit uppehåll på dagen...

Hoppas det inte regnar i morgon på eftermiddagen när jag ska till barnmorskan.

Vi ska stor handla i morgon, tycker sånt är jobbigt, jag får lite små panik.
1 gång svettades jag så mkt,så Micke trodde jag höll på att svimma,Jag kräktes nästan i butiken,så jag var tvungen att gå ut..
Vet inte varför det blir så.
(Nu är det inte så jobbigt varje gång)

Det enda jag ser framemot,är att få hem en stor påse med Satsumas.
Har dille på det,kan äta flera om dagen.
Dom som sett mig äta Satsumas,vet dock,att det tar en jäkla tid att skala..
Jag hatar nämligen allt vitt på dom,så sitter länge,länge,länge och skalar och måste ha bort allt vitt innan jag kan äta. Ha ha ha!!


Jag gjorde en liten älgstek till middag,det var nog det torraste vi ätit på länge,ha ha ha.
Akilles blev ju glad,fick massa kött.
Jag var så hungrig,så jag tvingade i mig kött och potatis
(den blev jätte god,potatisen alltså).
(Hade morötter och potatis i ugn) och eftersom vi inte handlat,så hade vi ingen gräddsås, men jag gjorde tzatsiki ,den blev bra :-)
tur vi inte skulle bjuda nån på middag.


Nä,nu ska jag smörja Vaselin och se lite på youtube ,innan jag somnar ...



Godnatt ,Puss och Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0