Mysig dag.

Idag på förmiddagen har vi varit i kyrkan på Björks och sett Luciatåg,dom sjöng så vackert. 
Busat massor och fikat och ätit varmkorv. 
Sen kom tomten och alla barnen fick varsin julklapp.
Dansat runt granen och sjungt jul sånger.  Super mysigt. 
 
Sen kom vi hem och då var Benjamin super trött,men har hållit han vaken tills nu i kväll. 
Så han kommer nog sova gott i natt.
 
Nu kryper han upp i soffan själv,så titt som tätt hittar man han där uppe.
Bus ungen. 
 
 
I lördags var jag och Benjamin på min pappas kalas/ fest. 
Benjamin charmade alla ;)  Gick från famn till famn. 
Sen for vi hem och efter Benjamin lagt sig,såg jag tv och sen somnade jag. 
 
 
Jag är fortfarande helt galet trött på morgonen. 
Men nu under jul ledigheten,så åker jag nog hem före Micke och Benjamin ,så jag får sova ut nån dag. 
LÄNGTAR..
Och tänk vad skönt att få gå på toa ensam och äta ifred och ja bara vara.
 
 
 
Till veckan är det full rulle
Tandläkarn (Måste komma ihåg att boka en tid till mig med)
Köpa Julklappar 
Köpa te
Slå in julklappar
Köpa present till älskling 
Träna
Hälsa på nån (Nån som vill ha besök?) 
Besikta bilen 
 
Ja,nått har jag säkert glömt. 
 
 
Snart ska vi se Solsidan och sen sova.
 
 
 
Puss och Kram. 

Kommentarer
Postat av: Hollo

Jag vill ha besök så klart.

2013-12-16 @ 11:15:07
URL: http://veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0