Näsblod

Jag har precis gett benji mat,så nu ligger han & snurrar omkring i sin säng.
När jag precis satte mig i sängen för att lägga mig igen,började det rinna näsblod :(
Tror kanske det är för att jag är trött.
Micke skulle ju gå upp och mata,men han vaknade inte av att Benji grät,så jag tyckte det kändes taskigt att väcka honom.


Vi spelade in och såg På Spåret tidigare efter våra gäster gått hem,och då somnade jag i soffan..


Akilles drömde precis nått,och skällde till rejällt (fan vad rädd jag blev), han skäller ju aldrig annars så då blir man så paff när det sker,fast det är i sömnen.


Vi får se vad det är för grader ute sen,vi tänkte gå på lång promenad allihopa.


Men nu ska jag sova vidare!


Puss & Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0