Sovit :-)

Jag har sovit. :-)
Detta är första gången jag sover på dagen,när Benjamin sover.
(Sov nån enstaka gång när han
var nyfödd första veckan typ)

Jag har så mkt annat att göra på dagen när han sover,laga middagen klar,tvätta,baka,ringa olika personer osv.
Och nu är Micke hemma oxå
(han går natt nu några dagar),så då ides jag inte göra nått.. Tyvärr tog jag mig inte ut heller på promenad.
(Var för trött,valde att sova istället)
Men i morgon blir det.

Men det var riktigt riktigt skönt att få sova. Vet inte riktigt hur länge jag har sovit,men skönt var det. :-)

3 månader utan en hel natt sömn kan ju vem som helst bli snurrig av, ha ha ha!!
Micke säger alltid att jag är så förvirrad,ha ha ha... Men nu kanske det blir bättre efter lite extra sömn ;-)
Eller inte...



Nu en kopp te. :-)


Puss & Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0