Hemma.

Borta bra,men hemma är bäst.. 
Så jag har längtat efter min säng. 
 
Vi har varit i kalix några dagar.. 
Hunnit med massor,varit på Auktion,grillat hos benjamins farbror med familj,hälsat på Benjamins farmor,och
lite kompisar.
Så det har verkligen varit full rulle.. 
 
Min faster är här,så blev en snabb sväng till byn också,så vi hann träffa dom,innan dom far hem. 
Det är så synd att dom bor så långt bort. 
 
 
Nu målar älskling lite på huset,tyvärr ställer ju vädret till att det inte blir så mkt målande,men vi måste ju göra klart det. 
 
 
 
Det känns som höst. Urk,regn och blåsigt. 
Jag sa till micke att jag vill åka utomlands.. hi hi hi.. 
 
 
 
 
 
Nä,nu blir det en kopp te och se om jag hittar nå nya roliga mat recpet. 
 
 
 
Puss och Kram!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0