Mojito

Vi har suttit i solen och avnjutit en Alkoholfri Mojito :-)
Blev mkt god.



Benjamin somnade på 5 minuter vilket var skönt,eftersom jag och Micke är trötta,när vi sovit så lite,så blir skönt att göra tidig kväll :-)

Benjamin har fått en hoppgunga av sina kusiner,så den har han suttit/stått i ikväll & det var så kul,han hoppade och skrattade..
Jag blev så glad att se honom i den ,när han var så glad och otroligt söt,så jag började gråta.
Ha ha ha..



Vi var till heden idag och handlade lite,kändes skönt att göra det innan veckan börjar så det är gjort.








Puss & Kram!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu undrar jag vars min mojito är?

2013-06-03 @ 18:42:41
Postat av: Ida

Härligt! Emilia hade nog velat ha en hoppgunga. Men det blev aldrig någon.

2013-06-04 @ 18:19:55
URL: http://www.sweeti.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0