Torsdag

Har precis ätit en smörgås med skinka och några gurkskivor på,och en kopp te :-)
var så hungrig att jag hann inte fota ;-)

Micke är hemma med förkylning och feber (varit hemma hela veckan), men mår mkt bättre idag,så vi har packat lite saker i kartonger. Men nu vilar vi i soffan.
Har satt mina kläder i sopsäckar,och bara sparat det jag ska använda nu.

Tänkte packa ner skorna i garderoben senare,om jag ids. Är inte så pigg jag heller,så kanske spar krafterna.


Blir rester till middag så det är skönt,slippa tänka på vad man ska laga. Fast vi har börjat med vecko mat-schema,smidigt och man slipper stå varje morgon och klia sig flint i håret över vad man ska laga till middag. :-)




Puss & Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0