Morsdag

Min första morsdag var underbar :-)
Fick lite sovmorgon ,och en jätte jätte fin present och massor med pussar och kramar. <3


Benjamin är såååå go,han älskar att kramas.
Denna underbara lilla prins.
Han kryper,ställer sig på knä och ibland på fötterna & balanserar med rumpan..

Ikväll tog han tag i ryggkudden på soffan och ställde sig upp.


Har packat in alla grejer från Kalix svängen,har som vanligt fullt i bilen.
Ha ha ha.


Var på Rusta och kollade in ett tränings redskap till mig,men ska funderar lite på det,innan jag bestämmer mig.


Var super trött där ett tag,men nu är jag lite piggare. Typiskt när man lagt sig.
Ska nog lyssna på radion ett tag.



Hoppas alla mammor haft en bra dag.




Puss & Kram!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

grattis på morsdag :) i efterskott...

jag firades lite oxå fick nya sommarskor... fast känner mig inte som mamma förrän lillen kommer..
kram

2013-05-27 @ 12:37:13

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0