Feber.

Micke är tillbaka på jobbet (Så nu har jag bara 1 barn att ta hand om) ;-) 
 
Jag och Benjamin har dock feber och jag snorar en del. 
Men nu sover lill prinsen och jag ska lägga mig och vila en stund.
 
Det är en vacker dag idag med sol och snön som glittar lite.. Är väl ca -3 grader.. 
 
Akilles fick en ny "bia bädd" igår,så han är super nöjd. 
 
 
Veckan & helgen har bestått av massa vila och serier och lite film. 
Igår på kvällen hade vi besök och vi drack glögg och surrade. 
 
Igår var det Farsdag,så Benjamin gav pappa Micke en present..  
Världen bästa pappa <3 
 
 
Puss och Kram. 

Kommentarer
Postat av: Mli - Mamma till Elton ♥

Okej :) Härligt. Skönt att det fungerat så bra för er :)

Kram och hoppas du haft en trevlig helg!

2013-11-11 @ 11:10:40
URL: http://idamli.vimedbarn.se
Postat av: Mli - Mamma till Elton ♥

Aaw tack så mycket :) Ganska lätt när det är roligt att pyssla ihop, hihi!

2013-11-12 @ 21:31:49
URL: http://idamli.vimedbarn.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0