Pust.

Älskling är fortfarande sjuk.
Han gick och vila nu,så kanske efter lite vila så känns det liiiiite bättre. (Stackarn) 

Jag försöker med mina 2 armar, servera vatten,alvedon och hämta ditt och datt & laga mat osv. 
Och samtidigt hålla reda på Lill Prinsen... Och även jag är krasslig.. 
Akilles ska ju också ut.. Pust. 
 
 

Ikväll är det Greys i alla fall,så ska krypa upp i soffan och tar mig nog lite glass :) 
*Sia Knäck glass*
 
Smakade förresten Sias Skumbanan glass.. OMG,det godaste jag ätit på länge. MUMS. 
 

Har precis kommit in för en stund sen från en promenad med Akille och även gjort en brasa.
Ska kliva in i duschen snart. 
 
 
 
Puss & Kram. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0