Ute



Varit ute med akilles (tidigare ikväll),på en promenad. 
Men det grinade illa,så var inte så skönt.. 

Gjort köttsoppa nu ikväll. Så då räcker det ju nån dag.  :-) 



Jag och Hollo var till storheden idag. 
(Benjamin var också med) 
Köpte lite små saker. 
Men sen när jag kom hem ,kom jag på massa saker jag skulle köpa. Ha ha ha. 


I morgon får vi se vad som händer. Fokus i veckan är att bli helt frisk. 
Har en väldig irriterande hosta & det kliar i halsen nu. 


Jag tänkte nog göra knäck nån dag i alla fall. 

Ska till stan i morgon eftermiddag,har nå ärenden. 



Puss & Kram. 


Kommentarer
Postat av: Hollo

Vi får ta en till runda på heden👍.

2013-11-25 @ 05:51:21
URL: http://veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0