Fågel.

Idag har vi varit på Babysång,var mkt trevligt. 
Benjamin var helt slut när vi kom hem och ville helst lägga sig 16.30,men jag fick hålla honom vaken till 17:30 ,men nu sover han gott efter lite välling.  :) 
 
 
 
En stund innan vi skulle fara till Babysången,hör jag hur det låter i Benjamins rum, när jag går och kollar,så har en FÅGEL flygit in genom fönstret (Jag vädrade tidigare,med fönstret öpppet minimalt) 
Får panik och ringer pappa,men han kunde inte komma,sen tänkte jag att jag måste ju få ut den,innan det händer nått..  Som tur var,var dörren stängd så den inte kunna fara runt i hela huset.. 
(Tycker fåglar är lite äckliga) 
Men efter en stund,när jag skulle gå in,så hade den hittat ut själv.. SKÖNT säger jag bara.. 
 
Har bytt sängkläder,spritat och torkat ALLT i hans rum nu.. 
 
 
 
 
 
Nu ska jag äta middag (Micke är ännu på jobbet,så får äta själv), blir lax i ugn,med sås,gjord på:  Grädde,Pesto och Soltorkade tomater,Salt & Peppar. 
 

Sen blir det Svenska Hollywood fruarna ikväll.. 

Ja,vi ska stycka 2 Harar oxå. Så det är fullt schema ikväll. 
 
 
 
Puss och Kram!! 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0